Ofis Taşımacılığı - General Nakliyat Ev ve Ofis Taşıma

Ofis Taşımacılığı Profesyonel hizmetleri ve uygun fiyatlarıyla Ofis Taşımacılığı hizmetlerimizden yararlanmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı - General Nakliyat Ev ve Ofis Taşıma

Ofis taşımacılığı, ofislerini değiştirmek isteyen iş yeri sahiplerinin eşyalarının güvenle taşınması ve yerleştirilmesi için nakliye firmaları ile çalışıp aldıkları hizmettir. Geçmişte insanlar taşıma işlemi yapılırken eşyalarına zarar geleceği konusunda hep endişe duymuşlardır.

Fakat son yıllarda gelişen teknolojinin insan hayatını kolaylaştıracak icatları sayesinde asansörlü araçların taşımacılık sektöründe aktif bir şekilde kullanılmaya başlaması, taşınma işlemini artık sorun olmaktan çıkarmıştır.

Ofis taşımacılığında da evden eve nakliyatta olduğu gibi, bir plan yapılarak taşıma işlemi gerçekleştirilir. Fakat burada daha fazla titizlik ve itina gerektiren bir taşıma işlemi olduğu için biraz daha zor ve dikkat istemektedir. Taşıması yapılacak ürünlerin sadece mobilyalar olmadığı bunun yanında önemli belgelerin, arşivlerinde olacağı işi alacak olan firmalar tarafından unutulmamalıdır.

Şirket Taşımacılığı Bizim İşimiz

1980 yılında evden eve nakliyat ile İstanbul’dan başlayıp Türkiye’nin dört bir yanına evden eve nakliyatın yanı sıra İstanbul da iseniz eşyalarınızı depolama, ev eşyası taşıma, villa taşıma, büro mobilyaları taşıma, parça eşya taşıma, fuar ve stant taşıma ve değerli eşya taşımacılığı yapmakta olan firmamız uzman personelleri ile kurumsal hizmet anlayışını her daim sürdürmektedir.

Bundan dolayı uygun araç filosunu güncellemekte ve taşımacılık sektöründeki başarılarına devam etmektedir. Ofis taşımacılığı ve General Nakliyat Evden Eve olarak en başta İstanbul ve ilçelerine daha sonra tüm Türkiye’ye kaliteli hizmet anlayışı, güven ve itinalı çalışmamız ile yardımcı olmaya çalışmaktayız.

Ofis Taşımacılığı - General Nakliyat Ev ve Ofis Taşıma Fiyatları

Ofis Taşımacılığı Fiyatları Hakkında Bilgi Almak için iletişim sayfamız üzerinden bulunduğunuz bölgeye yakın olan şubemizi arayarak ücretsiz danışabilirsiniz.

Ofis Taşıma İşlemleri- Profesyonel Ofis Taşımacılığı

General Nakliyat ofis taşıma işlemleri olarak bugüne kadar birçok kurumsal firmaya ofis taşımasında yardımcı olduk ve olmaya da devam ediyoruz. Müşterilerimiz ile oluşturduğumuz güvenli çalışmalar sonunda profesyonel ofis taşımacılığı konusunda da piyasada bilenen bir marka olmanın haklı gururunu yaşayan firmamız ile çalışmak isteyen firma sayısı gün geçtikçe artmaktadır.

Müşterilerimizden aldığımız memnuniyet çerçevesinde taşıma işlemi için oluşturduğumuz belli adımlar ile her anı planlanmış olarak kusursuz bir hizmet için hareket etmekteyiz. İlk olarak taşıma işlemi talep eden firmalar tarafından bir başvuru formu alındıktan sonra, ofisteki eşyalarınızın tespiti için firmamız tarafından uzman bir ekip adresinize gönderilir.

Taşınacak bütün eşyalar cinslerine ve miktarlarına göre belirlenir tek tek not edilir. Böylelikle taşınacak eşyaya göre uygun bir araç seçilmesi için ön hazırlık yapılmış olur. Taşınmanın olacağı yeni ofisin adres bilgileri de alınarak en uygun şekilde müşteri memnuniyeti sağlayacak olan taşımacılık sistemine karar verilir ve taşınmanın gerçekleştirilmesi istenen tarihler ve koşullar birebir konuşulur.

Taşınma günü firmamız tarafından gelen uzman personel ile kolilere yerleştirilecek eşyaların paketleme işlemine başlanır. Burada hizmeti alan kişiye eşyaların açımında kolaylık sağlamak için etiketleme yapılmaktadır. Her ürün özel ambalajlara konulur ve birkaç numune hizmeti alacak olan firma yetkililerinin iletişim numarasına fotoğraflama yolu ile gönderilir.

Böylelikle taşınma işleminin her adımından hizmeti alan firmaya bilgi verilir. Mobilyalarınız ise firmamızda çalışan usta marangozlar tarafından usulüne göre sökülmekte ve montaj aşamasında yine kolaylık sağlanması ve herhangi bir hasara sebebiyet verilmemesi için numaralandırma usulü ile çalışılmaktadır. Büyük bir itina ile paketlenen eşyalar, araç içerisinde zarar görmemesi adına uygun şekilde taşıması yapılarak araca yerleştirilir.

Son olarak, taşımanın olacağı adrese eşyaların sorunsuz bir şekilde taşınması ve araçtan indirilip içeriye taşınması işlemi yapılır.

Eşyalara göre özel olarak paketlenmiş eşyalar, tekrar ustalarımız tarafından açılır ve montaj işlemine başlanır. Özel evrakların olduğu koliler, hizmeti alan müşterinin istediği şekilde bırakılır ve ofis taşımacılığı işi gerçekleşmiş olur. İnce detaylarla hazırlanmış bu taşıma işlemi belirli bir sözleşme karşılığında olduğu için her iki taraf içinde güvenli bir hizmettir.

Sigortalatılarak alınan her eşya için zarar gelmesi halinde taraflar üstlerine düşen sorumluluğu yerine getirir. Ofis taşımacılığında taşınılan eşyanın miktarı, taşınmanın olduğu ve olacağı yerlerin mesafesi, kullanılan malzeme türü, teknik ekipmanlar, çalışacak personel sayısı ofis taşımacılığı fiyatını belirlerken firmaların ve müşterilerin göz önünde bulundurması gereken etmenlerdir.

İstanbul Ofis Taşıma

İstanbul ofis taşıma denilince profesyonel hizmet anlayışı ile yıllardır tercih edilen bir marka olan General Nakliyat akla gelmektedir. Gün geçtikçe kalabalıklaşan İstanbul'da taşıma işlemlerinin ne kadar zor olduğunu bilen firmamız, çalışmalarını yaparken ilçe yoğunluğu, mesai saatleri gibi birçok etmeni göz önünde bulundurarak taşıma planlaması oluşturmaktadır.

Hatta çalışma yoğunluğu olan ve taşıma işlemi ile zaman kaybetmek istemeyen bazı firmalar için kısım kısım taşıma işlemi gerçekleştirme gibi seçeneklerimizde mevcuttur. Böylelikle hizmeti alan firma çalışmaya devam ederken mesai saatleri dışında taşınma işlemi başlatılabilir. İstanbul içerisinde gerçekleştirilecek taşıma işlemlerinde ofis çalışanları engellenmeden evden eve nakliyat yapar gibi ofis taşıma işlemleri de profesyonel bir şekilde yürütülür. Fakat ofis taşıma işlemlerine yeni çözümler getirerek kendisini geliştiren firmamız çözüm yolları ile siz değerli müşterilerimizin taşıma işlemlerini kolaylaştırmaktayız.

İstanbul içerisinde her ilçe, cadde, sokak, bina içerisine taşıma yapacak uzman ekipler ve uygun araç filomuz mevcuttur. Üstelik bu işlemi yaparken sizlere piyasadaki en uygun fiyat güvencesini de sunmakta olduğumuzdan emin olabilirsiniz. Müşteri memnuniyetinin üzerine kurulu olan hizmet anlayışımız ile sizlerin yanınızdayız.

Sigortalı Ofis Taşıma İşlemi

Sigortalı ofis taşıma işlemi; güvenilir, zamanında çalışmasını gerçekleştiren ve bunu yaparken kaliteli ve garantili hizmet verildiğini belgeleyen bir taşıma işlemidir.

Ofis taşıma işlemi yapılırken yapılan sözleşmeye göre eşyaların zarar görmesi durumunda tüm zararınızın firmamız tarafından karşılanacağının garantisi verilmektedir.

General Nakliyat, 1980 yılından beri vermiş olduğu hizmet kalitesini sigortalı ofis taşıma işlemi ile sektördeki güven veren firmalardan biri olduğunu kanıtlamıştır. Taşımacılık sektöründeki yenilikleri ve gelişmeleri sürekli takip eden firmamız her zaman taşımacılığa yeni çözümler sunmaktan mutluluk duymaktadır.

Her zaman kurumsal nakliyat süreci yaşanması için müşterileriyle sağlam bir iletişim kurmaya çalışmaktadır. Uygun fiyat garantisi sunularak müşterilerin en iyi hizmeti sigorta güvencesi ile alması sağlanır. Sigortalatılarak teslim alınan her ürün güven içerisinde müşterilerimiz talep ettikleri yere teslimatı yapılır.

Taşınma işlemi boyunca firmamız tarafından emanet alınan her ürünün özelliğine göre paketlenmesi, sökülmesi ve yeniden yerleştirme ve montaj işlemi sırasında eşyaya bir zarar verilirse tüm sorumluluğu alan firmamız sözleşme hükümleri gereğince üstüne düşeni yapmaktan asla çekinmez.

Ayrıca ürünleriniz teslim alınırken mevsim koşulları da göz önünde bulundurularak ekiplere bilgi verilmekte ve mevsimlerin yaratmış olduğu aksaklıklara göre önlem alınmaktadır. Böylelikle dört mevsim sigortalı ofis taşıma işlemi güvencesi ile taşıma işlemi asla aksamamaktadır. Eşyalarınıza yapılan sigorta işlemlerinin nasıl olduğunu görmek ve detaylı bilgi edinmek için generalnakliyat.com.tr den müşteri temsilcilerimiz ile görüşüp istediğiniz yerden bilgi alabileceğiniz gibi ofisimize gelerek de uzman ekiplerimizle de konuşabilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı Hizmet Sağladığımız Bölgeler

1980 yılında İstanbul da hizmet vermeye başlayan firmamız, git gide büyüyerek İstanbul'un bütün semtleri dâhil bugün Türkiye’nin tüm bölgelerine yaz kış demeden hizmet vermekteyiz. Ofis taşımacılığında yakaladığımız başarıyı daha da ileri götürme hedefimizden hiçbir zaman vazgeçmedik.

Bu uğurda hizmet verdiğimiz bölgeleri generalnakliyat.com.tr sitemiz üzerinden ofis taşımacılığı hizmet sağladığımız bölgeler sekmesinden inceleyebilir varış noktanız her neresi olursa olsun kurumsal hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

HEMEN ARA
WHATSAPP DESTEK